حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید استفاده از رایحه‌های خاص در درمان فراموشی | ارتباط غیرمنتظره بین جوهر نعنا و آلزایمر امیرعبداللهیان؛ همان دیپلماتی که رنج بیماران پروانه‌ای را لمس کرد الزامات رفتار با کودک ۲ تا ۳ ساله دروغ یا تخیل کودکانه! ۴ راهکار ساده و موثر برای تمیز کردن گوش‌ها راه‌اندازی ۵ ایستگاه تقویت‌کننده همراه‌اول برای روز تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در مشهد مرگ مشکوک حقوقدان جوان چهار روز پس از ترک خانه! چه زمان‌هایی بهتر است آب بنوشیم؟
سرخط خبرها

شناسایی بیش از ۲۶ هزار و ۲۳۷ نقاط حادثه خیز در جاده‌های خراسان رضوی 

  • کد خبر: ۲۱۸۵۹۳
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
شناسایی بیش از ۲۶ هزار و ۲۳۷ نقاط حادثه خیز در جاده‌های خراسان رضوی 
معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از شناسایی نقاط حادثه خیز ومعرفی ان‌ها به زائران رضوی خبرداد.  

رضا مومن زاده در گفتگو باخبرنگار شهرآرانیوز، با اشاره به ایمن سازی جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات ما در طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر در این استان اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز است، بیش از ۲۶ هزار و ۲۳۷ نقطه حادثه خیز در سطح استان شناسایی و به زائران بارگاه رضوی توسط فعالین در این پست‌ها معرفی شده است. 

وی با اشاره به اجرای طرح پویش سبز در جهت همکاری برای کاشت نهال و پیوستن به پویش تغییرات اقلیمی اظهار کرد: در طرح پویش سبز تعداد قابل توجهی نهال پیش بینی شده است که زائران می‌توانند در محل‌های پیش بینی شده در حاشیه پست‌ها اقدام به غرس آن کنند. 
وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۲ هزار ۸۲۹ مسافر نوروزی در این ایام به پویش سبز پیوستند افزود: 
همچنین ۲ هزار عدد بسته در هنگام برگزاری مراسم معنوی افطار با هدف ترویج افطاری ساده بین زائران روزه دار بارگاه رضوی توزیع شده است.

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به ایمن سازی هزار و ۱۱۱ نقطه حادثه خیز تصریح کرد: آموزش‌های مهارت ایمنی به تعداد ۵ هزار ۳۸۱ مورد ارائه شده است که با ارائه این آموزش‌ها بالغ بر یک هزار مورد از حوادث رانندگی و آسیب‌های احتمالی پیشگیری شده است. 

مومن زاده از ارائه بیش از ۷۴ هزار ۶۳۵ خدمت توسط امور جوانان این جمعیت از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا کنون خبرداد وتصریح کرد:از ابتدای آغاز طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمردر استان خراسان رضوی تعداد ۱۵ پست خدمات بشر دوستانه در سطح استان به صورت ثابت و ۱۳ پست سیار فعال شده است.
وی با بیان اینکه تعداد پست‌های خدمات بشر دوستانه در طرح ملی امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی دارد، تصریح کرد: در این مدت در مجموع یک هزار ۴۸۲ عضو جوانان در این پست‌ها با جمعیت هلال احمر همکاری دارند.
وی ادامه داد: در طرح امسال تعداد ۱۵۵ اکیپ سحاب در قالب ۱۱ خدمات سامانه حرکت‌های امدادی با همکاری ۱۳۶۷ تن از اعضاء در کنار پست‌های خدمات بشر دوستانه فعال هستند. 
مومن زاده با تاکید بر اینکه مهمترین تفاوت طرح خدمات به مسافرین نوروزی با سال‌های گذشته استقرار پست‌ها در ۳۰ کیلومتری شهر هاست، خاطرنشان کرد: براساس آمار‌ها بیشترین تصادفات جاده‌ای در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ داده است که با استقرار پست‌های خدمات بشر دوستانه پیش بینی می‌شود تا میزان حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->